Tanam Rumput Sendiri

www.tips-fb.com

Salam


Entri kali ni saya biarkan gambar yang berbicara 








Nota kaki : esok dah nak kembali ke pos legap ... Itu bukan nyonya tapi saya ^_^ 










Terima Kasih.
Datang lagi.



Dekorasi Simple Bilik Air

www.tips-fb.com

Salam


Alhamdulillah minggu ni dapat bermalam banyak hari di teratak kami , badan pun dah penat nak siapkan kebun ditepi rumah ( gambar pokok update kemudian ye)


Berbalik kepada tajuk asal entri ;)

Pokok hiasan ni saya beli 2 pokok je di ikea , tapi saya pecah- pecah kan kepada anak- anak kecil , jadi dapat la letak dalam banyak pasu 

Ni dekorasi dalam bilik air saya 


Pokok hiasan ni paling senang nak jaga sebab tak payah siram selalu ;) subur je dia menjalar 



Seharusnya yang ringkas dan sedap mata memandang pilihan saya dan En babah .

Bahan- bahan

Pokok hiasan rm1.50 ikea
Pasu love pink rm5 daiso
Cermin beserta rak diy rm100++ ikea 

Yang takde idea nak hias bilik air , boleh amik idea ni ye ;) 




Terima Kasih.
Datang lagi.