Mentarang Sg Leman Sekinchan PART 1

www.tips-fb.com




yg ni lak mentarang yg masih belum dibalun oleh suami aku..nampak pun aku dah xblh msk tekak..aku makan 1je..cukup la



ni lak aksi anak teruna aku makan mentarang dia sekepala ngan babahnyer...background kain2 yg br diangkat xberlipat..hehehe bkn malas tau kami br kuar

ni aksi suami aku menjamah mentarang nie..sekali pekena kt open house terus minat..peminat seafood la katakan..pastu mengaru hidung hehehe...bak kata hubby aku makanan esotic ..aku try rasa 1..uiks..xnak dah..selut byk.. ni ler benda alah nama mentarang tu..panjang2 kepah lagi besar rasanya..kepah sedap gak sebab dh dimasak..mentarang ni byk jual kt tepi jalan kat cni dh siap bakar sepinggan rm5 yg belum masak rm7..tp time musim banyak rm10 3kg...nak msk dia kena cuci btl2 silap haribulan keje g toilet jer..tp nak cuba apersalah kan..bkn semua tempat ada mentarang nie..kt cni yg pemes sampai masuk berita harian
kak faridah mentarang bakar @ sg leman










Terima Kasih.
Datang lagi.



2 jemari runcing yang menulis:

SyaNa said... Tekan untuk membalas komen.

aku pernah try.xshedappp

dina said... Tekan untuk membalas komen.

mmg pun...aku xleh msk ar tekak aku..aku rela mkn sup kaki ayam lg hehehe..